...

...

25 grudnia 2015

Wyjaśnienia i życzenia

Drodzy czytelnicy (mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest)! Przepraszam, że zniknęłam stąd na kilka miesięcy. To był naprawdę intensywny i burzliwy okres w moim życiu. Nie mogłam się zebrać w sobie, by napisać kolejne rozdziały. Zapewniam was, że nie porzuciłam tego bloga. Cały czas się staram i obiecuję, że naskrobię coś dla was niedługo. Kiedy? Trudno powiedzieć. Nie chcę obiecywać, bo może się okazać, że nie dotrzymam słowa. Pisać nie jest łatwo - pomysł, ubranie tego w słowa, trzymanie się fabuły, korekta, spoglądanie na dzieło krytycznym okiem... To zajmuje tyle cennego czasu, którego naprawdę ciężko wygospodarować. Ale poprawię się, nie martwcie się. 

Po tych lekko dołujących stwierdzeniach przyszedł czas na coś miłego. Życzę wam wszystkim zdrowych, błogosławionych, radosnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku 2016! A sobie życzę dożo Weny i wytrwałości ☺ 

Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze ze mną jest! Niedługo naprawdę coś tu wrzucę, obiecuję! Enjoy ☻

2 komentarze:

  1. Czekamy :D Nie martw się, jestem z tobą cały czas i zaglądam tu prawie codziennie ;) Nawzajem wesołych świąt :D Pozdrawiam gorąco, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, słońce, jestem i czekam na nowy rozdział :) Życzenia już ode mnie dostałaś, więc nie będę się powtarzać. ~K.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku, zostaw po sobie ślad. Dla ciebie to tylko moment, a dla mnie twoja opinia jest ważna :)