...

...

9 stycznia 2015

Kolejna szczęśliwa wiadomość!

Wiem, że na pewno z niecierpliwością czekacie na nowy rozdział. Jest w trakcie pisania, nie martwcie się. Teraz wpadam do was z bardzo szczęśliwą wiadomością.

Zostałam nominowana (już po raz kolejny) do konkursu Liebster Blog Award przez blog http://mazmazik.blogspot.com/ Bardzo dziękuję!

Czym jest LBA?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości do ich rozpowiszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Oto pytania które dostałam:

1. Masz fanpejdża?
Nie i nie planuję założyć.

2. Miałaś kiedyś innego bloga?
Tak, pisałam inne opowiadanie, ale usunęłam je po jakimś czasie. Niedługo założę kolejną stronę, tym razem Sevmione.

3. Masz instagrama?
Nie, jakoś nie widzę potrzeby zakładania tam konta. Ale może kiedyś...

4. Co jest twoją inspiracją?
Książki, sytuacje z życia, muzyka i moja najlepsza przyjaciółka Klaudia :)

5. Twoja ulubiona blogerka?
 Nie mam ulubionej blogerki, ale mam kilka ulubionych blogów z opowiadaniami.

6. Masz hejterów?
Tak, ale nie przejmuję się nimi. Biorę do serca tylko uzasadnioną krytykę.

7. Jaki był twój rok 2014?
Poł na pół. W połowie do dupy, w połowie cudownie. Udało mi się osiągnąć wiele rzeczy, ale też w wielu sprawach poległam.

8. Jak się czujesz, gdy na twoim blogu jest nowy komentarz?
Cieszę się, że ktoś, kto czyta mojego bloga, pozostawił swoją opinię :) Ale nie lubię komentarzy typu "fajny blog" i link do strony, albo propozycji obs/obs czy kom/kom.

9. Jak sie czujesz, gdy na twoim blogu jest nowa obserwacja?
Bardzo się cieszę, choć nie mam ich na razie zbyt wiele :)

10. Co robisz, żeby mieć więcej obserwacji?
Reklamuję się na stronach i grupach dla blogerów. Nie lubię wymiany obs/obs, bo moim zdaniem lepiej mieć mniej obserwatorów, ale za to szczerych, niż setki pustych obserwacji.

11. Czy coś ci przeszkadza w blogosferze?
Hejterzy - to naprawdę nie jest miłe.
Zawieszone blogi z opowiadaniami - to jest bardzo niemiłe.

Nominuję tylko dwa blogi, nie mam teraz głowy do wyszukiwania innych blogów:
1. http://meta-nous.blogspot.com/
2. http://great-unknown-feeling.blogspot.com/

Pytanka ode mnie:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Jaki jest Twój wymarzony zawód?

3. Lubisz czytać książki? Jeśli tak, to jakie?
4. Co robisz, gdy ktoś mówi Ci, że Twój blog jest okropny?
5. Twoje motto życiowe...?
6. Czy masz w domu zwierzęta? Jeśli tak, to jakie?
7. Jak spędzasz wolny czas?
8. Czy twoja rodzina i przyjaciele wiedzą, że piszesz bloga?
9. Jak wygląda kwestia porządku na twoim biurku?
10. Czy grasz na jakichś instrumentach (poza nerwami swojej rodziny)?
11. Twoja ulubiona postać z książki/filmu to...

O mojej poprzedniej nominacji przeczytacie tutaj ------> klik

Niedługo nowy rozdział! Może nawet w ten weekend uda mi się go zredagować i wstawić. Życzę szczęścia w nowym roku :)

11 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi :D Co powiesz na wspólną obserwację ? :) http://life-andstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W pytaniach wyraźnie napisałaś, że nie lubisz komentarzy typu "fanje + link' oraz 'obs/obs' a komentarze pod tym postem dotyczą dokładnie tego. Ironia ;___;
    Nie jest to w żadnym wypadku hejt na ciebie. Uważam, że twoje odpowiedzi są świetne, i szczere. <3 gratuluję nominacji i życzę weny :)


    -http://opowiadania-zapomnianych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój komentarz, takie szczere wypowiedzi są dla mnie bardzo ważne. Jak słusznie zauważyłaś, większość komentarzy na moim blogu dotyczy właśnie wymiany obs/obs czy kom/kom, choć cały czas piszę, że tego nie lubię i nie praktykuję. Niestety, ich nie przegadasz :-) Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do czytania :)

      Usuń
  3. Gratuluję nominacji i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział!:)

    http://poradnik-niczego-konkretnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę powodzenia!;>


    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji! Twojemu blogowi należy się ona w 100 procentach! :)
    Czekam niecierpliwie na kolejny rozdział, ostatni ucięłaś w okropnym momencie! ;) Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie piszesz! masz niesamowity talent!
    nie zmarnuj go :)

    natalia-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa, no i oczywiście gratuluję ;)

    http://www.by-mickey.blogspot.com/2015/01/you-forever-oh-forget-it.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Też byłam kilka razy nominowana do LBA :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zasłużonej nominacji :*
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku, zostaw po sobie ślad. Dla ciebie to tylko moment, a dla mnie twoja opinia jest ważna :)